Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

Τι έχεις καημένη Ρούμελη - Παναγιώτης Παππάς


Μουσική Music by:  Παραδοσιακό καλαματιανό
Στίχοι Lyrics by: Παραδοσιακό
Ερμηνεία Performed by: Παναγιώτης Παππάς ( Panagiotis Pappas )

Τί έχεις καημένη Ρούμελη

Τι έχεις καϋμέ- τι έχεις καϋμένη Ρούμελη,
τι έχεις καϋμένη Ρούμελη,
και βαριαναστενάζεις;
και βαριαναστενάζεις;

Το τι καλό, το τι καλό ‘χω να χαρώ;
το τι καλό ‘χω να χαρώ,
να μην αναστενάζω;
να μην αναστενάζω;

Εφτά χρονούς, εφτά χρό-νο-νους πολεμώ
εφτά χρο-νό-νους πολεμώ
με τον σουλτάν-Μαχμούτη,
με τον σουλτάν-Μαχμούτη.

Χάνω παιδιά, χάνω παιδιά στον πόλεμο
χάνω παιδιά στον πόλεμο
αρματωλούς και κλέφτες,
αρματωλούς και κλέφτες.

Κάστρα πολλά, κάστρα πολλά  μου παίρνουνε,
κάστρα πολλά  μου παίρνουνε,
το ‘να κοντά ‘πο τ’ άλλο,
το ‘να κοντά ‘πο τ’ άλλο.

Ένα μονά- ένα μονάχα μου ‘μεινε,
ένα μονάχα μου ‘μεινε,
το δόλιο Μισολόγγι
το δόλιο Μισολόγγι.

Και τώρα μου και τώρα μου το κλείσανε,
και τώρα μου το κλείσανε,
γυρεύουν να το πάρουν,
γυρεύουν να το πάρουν.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου